Arculattervezés

A vevő amikor először találkozik velünk vagy cégünkkel, azonnal véleményt formál rólunk a megjelenésünk alapján, amit nehéz utána megváltoztatni amennyiben ez negatív.
Egyszerűem így működünk én is te is. Ezért fontos, hogy már az első pillanatban azt sugározzuk kifelé, amit szeretnénk, hogy gondoljanak rólunk.

Arculattervezés feladata, hogy a vállalkozás, cég összes vizuális megnyilvánulását összhangba rendezze. A céglogo, a weblap, a szórólap, a névjegy, a reklámtábla, az iroda falszíne stb. mind összhangot mutasson.

Kemény marketing szabály, hogy a cég logoját ill. arculatát megváltoztatni csak olyan mértékben szabad, hogy az egy külső szemlélődőnek első ránézésre ne tűnjön fel és a régivel összhangban legyen. Ezek szerint az induláskor olyannak kell lennie, amivel később (ha már kinőtte magát a cég) sem szégyenkezik az ember. Sokan úgy gondolkodnak, hogy most tervezzünk valami egyszerűt (hogy ne legyen drága) és majd ha már jól megy akkor csinálunk valami komoly arculatot.

De kérdem én: mitől fog jól menni, ha most azt sugárzom, hogy kispóroltam cégemből a harmóniát. Mi alapján bízzon meg bennem az ügyfél?

A logómat a szomszéd szemüveges kisfiú -Pistike- tervezte, hiszen ő olyan ügyesen kezeli a kompjútert, a névjegyemet meg a gyorsnyomdában ülő "alkalmazott"- hihetetlen nagy kedvvel - dobta össze 5 perc alatt. Ezt szeretnéd mutatni magadról?

Vagy inkább tervezze meg valaki olyan, aki egyéb szempontokat is számításba vesz a tervezésnél:

- Mi a jellemző szín ill. formavilága az adott szakmának?

- Akarjuk, hogy a megjelenésből egyértelműen lehessen következtetni a cég tevékenységére?

- Vagy a cég foglalkozik valami más teljesen más tevékenységgel is?

- Mennyi színt használjunk, hogy ne legyen elrugaszkodott a kivitelezés? 

- Ki a célcsoportja a vállalkozásnak?

- Hol és hogyan tudjuk őket elérni?

Az arculattervezés 3 dologból áll össze. Üzleti koncepcióból, marketing stratégiából és legvégül grafikai tervezésből. Hisz az arculattervezés elsősorban nem grafikai munka, hanem egy olyan kommunikációs műfaj, amelyet hosszú időre készít az ember és jelenősen befolyásolja az üzleti sikert. 

 
Glaszáné Ivett - Mester alkusz

Mindig rohanok, mivel többet vállalok magamra, mint ami nyugodt tempóval tartható lenne. Így jó néhány dolog elintézése az utolsó pillanatra marad.

Dobos József - Thermoking Szeged

Miért? Kedves Barátom! Én azért szeretek, veled dolgozni mert a munkáid rendkívül igényesek és precízek.

Sólya József - AQUAPLUS Kft. Sándorfalva

Sólya József vagyok, az Aquaplus Kft beszerzője. A Profi-L Stúdióval 2008 óta állunk kapcsolatban. Ez idő alatt különféle adattáblákat, matricákat és molinót rendeltünk Raymondtól.

Dr. Bátyiné Mester Zsuzsanna - Limit Ingatlan

A mai világban nagyon fontos, hogy az együttműködő partner pontosan, jó minőségben, határidőre, korrekt áron végezze el azt a munkát, amit megrendelek.